Stalkkaukset!

tiistai 8. syyskuuta 2015

Mulla ei oo taaskaan mitään järkevää kirjotettavaa teille :D Mutta ei se mitään, mua väsyttää taas niin paljon ettei mitään järkeä vaikka nukuin 13h  viimeyönä ja en herännyt (ainakaan muistaakseni) kertaakaan tuona aikana. Pelkään että tuun kipeeks koska on vähän ollut sellanen vetopois olo monta päivää tässä ja iltasin särkee joka paikkaa, tosin se saattaa johtua tästä mun salibuumista, mutta sellasta kasvukivun tapasta särkyä jaloissakin oli eilen koko illan :( 

Kielen palaminen on tosi ärsyttävää, mulla se palaa usein kun oon niin  nälkänen etten jaksa odotella, että ruoka jäähtyis edes vähän tai tee. Tee on pahempi noista ja sit kieli on 2-3pv tosi kipee ja ärsyttävän karheen tuntuinen ja syöminen ärsyttävää kun se vaikuttaa jotenkin makuaistiin ja mikään ei maistu miltään. 

Oon yrittänyt miettiä pääni puhki mistä mä kirjottaisin teille.. Otan siis toiveita vastaan, mistä te haluatte että kirjottaisin? 

Ei kait mulla tähän hätään muuta ole. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)