Stalkkaukset!

perjantai 25. syyskuuta 2015

En saa sua mielestä ikinä, tää on toivonkipinä.. Huuda senkin sekopää, mut mua ei voi millään pidättää ♥

Ei ois pitänyt syödä yhtään mitään, nimittäin nyt mä en voi nukkua enään tänä yönä ku ravaan vessassa oksentamassa minkä kerkeen :( Kaikista paskinta on se, ettei oo mitään tekemistä koska kaikki nukkuu ja mun maha on ihan helvetin kipeenä. Joudun siis TAAS kirjottamaan teille tänne jotain super tylsää lätinää.. -.-' Varmaan neljäs postaus tälle päivälle, joo kuten huomaatte mulla ei ole elämää varsinkaan sillon kun olen kipeänä. 

Oon riivannut tänään herra T:täkin varmaan enemmän kuin koskaan sinä aikana kun ollaan tunnettu..Enkä viitsi enään tähän aikaan yöstä laittaa hänelle viestiä kun meni nukkumaan jo.. Ääh, tykkään vaan niin sanoinkuvaamattoman paljon siitä ihmisestä (jos jollekkin ei oo vielä tullut selväksi se) :D Nyt mua ahdistaa sitten vuorostaan se, että tukehdutan herra T:n näihin mun rakkauslässytykseen alta aikayksikön ja se ei kohta viitsi edes vastata mun viesteihin tai puheluihin ollenkaan :S Miksen mä osaa olla koskaan stressaamatta yhtään mitään? Jos mulla ei oo mitään stressaamisen aihetta, niin kehitän sen jostain sit joka tapauksessa ja nyt mietin koko yön tätä asiaa :D Ja huomenna pyydellään anteeksi herra T:ltä, no ei vaan en pyytele anteeksi nyt.. :o Lupasin herra T:lle että juttelen huomenna sen kanssa niin mukavia, että unohdetaan molemmat tää muu maailma joka tekis kyllä ihan hyvää.. Molemmille siis, ei pelkästään mulle..  

Silmiin sattuu ihan hirveesti, pitäs nukkua, mutta en uskalla.. Pelkään että alan oksentamaan ja tukehdun siihen tai jotain muuta fiksua.. Ämpäri on vieressä ja kaikki kunnossa ettei tarvis koko ajan nousta tässä.. Nyt illan aikana alko toinenkin oksentelemaan tässä taloudessa, että sekin vielä :( Ootan huomista kuin kuuta nousevaa, koska herra T ♥ ♥ 

Hyvää yötä! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)