Stalkkaukset!

torstai 24. syyskuuta 2015

Kipeenä

Tää on niin täydellistä totta: Mun täytyy saada kuulla aina välillä, sulta että mä oon kaunis kiehtova ja ihana.. Vaikka mua nolottaa tää ääneen sanoa, mutta jokainen kukka kaipaa valoa.. 

Näinhän siinä sitten kävi, että kipeeks tultiin. Oon nukkunut koko päivän ihan koomassa ja en oo jaksanut yhtään mitään, kuume on lähemmäks 40 astetta ja taju ihan kankaalla.. Vatsa kipee, oksettaa jne.. Oon yrittänyt syödä mutta en vaan pysty.. Söin eilen ja oksensin samantein, nyt yritin vähän riisikakkua ja jogurttia, mut ei vaan uppoo kyllä nyt yhtään ;( Ajattelin ,että jos jaksaisin käydä kaupassa hakemassa vähän mehukeittoa tai jotain mitä pystyis vähän ees syömään. Oon nyt saanut suhteellisen hyvän ruokarytmin tähän syömiseen, niin en haluais lopettaa sitä kipeeks tulemisenkaan aikana... 

Eilen mulla oli hyvä olo kaikesta huolimatta koska herra T jutteli mulle niin paljon, mä tykkään siitä ihmisestä niin uskomattoman paljon.. Ton ihmisen äänenkin kuuleminen saa mulle niin rauhallisen ja hyvän mielen etten tiedä mikä siinä on oikeesti :O 

Kirjoitettavaa olis aikalailla, mutta aivot ei pelaa.. En jaksa pitää sormia näppiksellä saatika sit istua yhtään, joten lopetan tän nyt tähän.. 

Hauskaa päivää kaikille!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)