Stalkkaukset!

sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Listaa

Tää päivä on onneks mennyt aika nopeasti, oon vähän puuhannut kotitöitä tässä mitkä on viikon aikana jäänyt rästiin kun oon ollut kipeenä.. Tiskannut, tehnyt ruokaa (tai no, ei nakkikeitossa nyt niin kauheesti mitään tekemistä ole, mutta kuitenkin) ja vähän imuroinutkin, pelkäsin eilen illalla että rehkin liikaa,kun tein vähän ruokaa illasta ja tommosta, mutta tänään on ollut onneks ihan ok olo kipeenä olemisen suhteen jo :)! (Vähän on ollut puutunut olo kuitenkin eilisen paniikkikohtauksen jäljiltä, mulla menee aina 1vuorokaus ainakin siihen että palaudun ns normaaliksi sen jäljiltä.) Huomenna siis reippaana tyttönä töihin ja yhteen haastetteluun/hakemaan papereita uuden elämän alkamiseksi :D! Jota mä ootan muuten 100% innostuneesti!! Alotan aina kaikki uudet jutut kauheella innolla, mutta oon sellanen että kyllästyn vähän vuodessa tai parissa niin täytyy välillä keksiä jotain uutta virikettä väliin :D 

Tein tossa pienen pientä listaa mikä mun pitäs ottaa käyttöön ens kuussa.. Saa nähä saanko aikaiseksi otettua ,mutta... Siihen  kuuluu mm:
1: Säännölliset ruokailut.. (Tää tarkottaa siis sitä, että laitan kellon soimaan jokaikinen päivä 3h maksimissaan 4h välein ja syön edes jotain pientä sillon, että saisin vähän rytmiä tähän syömiseen)

2:  Säännölliset unirytmit... Nää mun nukkumiset on ihan perseestä suoraan sanottuna, multa kysyttiin just että nukunko mä koskaan kun vaikuttaa siltä että en nukkuis :D 

3: (Tää kuuluu kyllä ykköseks, mutta en jaksa vaihtaa tota järjestystä tässä nyt.. )Sitten se tärkein juttu, noi asiat herra T:en kanssa kuntoon ihan perinpohjaisesti että mitä tässä tulee tapahtumaan, mutta haluan keskustella siitä nyt vaan kasvotusten! Mutta sekin on hoidettava ens kuun aikana, koska tästä vatvomisesta ei tuu enään yksinkertaisesti vaan yhtään mitään ja herra T tietää myöskin sen ihan täysin. 

4: Uus harrastus, tää on kovasti ollut jo tekeillä ja suunnitteilla mutta toi raha on ollut aikamoine ongelma sellaseen harrastukseen mitä mä haluaisin ihan täysin tehdä ja mihin mulla kiinnostuskin riittäis, tai ei toi oo mikään uus harrastus mutta kuitenkin.. Alotin mä pitämään niitä pianotunteja muutamalle pikkuselle pari kertaa viikossa, mutta tuntuu jotenkin et sekään ei kuulu harrastuksiin kun teen sitä kotona tai sit jossain muualla ihan satunnaisesti vain. Toikin on yks asia mikä vaikuttaa kauheesti mun mielialaani ja paniikkokohtauksiin, pään nollaaminen jollain harrastuksella olis ihan loistava juttu. 

5: Stressaamisen lopettaminen ihan turhista asioista. Mä oon niin järkyttävä stressaaja ettei mitään rajaa. Siis ihan pienet ja yksinkertaiset asiat tuntuu oleman mulle niin järkyttävä ongelma aina että.. Ja sen takia mulle tulee migreenikohtauksia kauheita vatsakipuja ja muuta tommosta.. JA KAIKKI IHAN TURHASTA :D! Tajuan ton että se on turhaa, mutta helvetti kun on vaan pinttynyt siihen ''tapaan'' ja kaikki pitää aina mennä kauheen ongelman kanssa lävitse. Esimerkiks kun varaan huomenna lääkärin, mulla on jo kauhee stressi siitä että mitä se lääkäri tulee sanomaan mulle että onko se samaa paskaa mitä ennenkin ''mitää ei voida tehdä'' Ja sitten panikoin siitä ihan suunnattoman paljon.. Oon jännittäjä, stressaaja ja kaikkee muuta.. Mutta mun olis nyt vihdoin päästävä noista eroon keinolla millä hyvänsä. Mielialakin varmasti oikeesti paranee todella paljon kun lopettaa turhan stressaamisen. 

Onneks mulla on ehkä maailman parhain tuki tässä koko ajan vierellä. HERRA T <3 Oot parhain!! Eiköhän tossa nyt oo ihan tarpeeks yhdelle kuukaudelle, tossakin ehkä pari vähän liikaa, mutta mä yritän minkä kerkeän... 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)