Stalkkaukset!

lauantai 19. syyskuuta 2015

Lupaus

Oon miettiny eilisestä asti, että mitä mä kirjottaisin.. Mutta en tosiaan tiedä, en halua kertoa muutamasta viime päivästä blogiini yhtään mitään tai oikeestaan viime viikosta.. Oon kertonut sen mitä on kerrottavaa, oon kertonut sellasille ihmisille kenelle mun pitää kertoa. Moni ehkä jo arvaa viime postauksesta, mutta ihan sama. Osa ei usko mua, joudun koko ajan todistelemaan jokaista asiaa ihmisille. Mua vituttaa tää ihan sikana!! Ihmisten kysymykset on lähinnä, miksi?? Oletko sä hullu?? Mikä sua vaivaa?? Yms.. Tiedän joka tapauksessa, että ainakin yks ihminen välittää musta edes jollain tavalla ja se tuntuu uskomattoman hyvältä. 


Ajattelin vain ilmoittaa, että mulla on toistaiseksi kaikki kunnossa. 

Oon maannu lattialla miettiny miten täällä selvitään, oon huutanu keuhkot pihalle on tuntunu, ettei pysty hengittää, mut oon täällä vielä, en anna pelon mua koskettaa.. 

Ton ylläolevan tekstin sain kirjoitettua tän päivän aikana, mulla on nyt toista päivää putkeen ihan toivoton olo kaiken suhteen, musta on tuntunut että mun ja herra T:n jutusta ei tule yhtään mitään, mua ahdistaa tää kaikki niin paljon, se miten paljon tykkään siitä ihmisestä ehkä lähinnä eniten.. Toi ihminen on ainoa joka saa mut rauhoittumaan, mutta myös kauheen oudolle tuulelle en osaa selittää siitä sen enempää, enkä tiedä edes pitäiskö mun. 


Lupasin ehkä isoimman lupauksen koskaan ja luulen että oon nyt luvannut ihan liikoja, en halua rikkoa sitä koskaan. Lupasin, etten tapa itseäni ainakaan vuoteen vaikka mikä tulisi eteen.. Myös herra T lupas olla mun tukena niin paljon kuin pystyy vain.. Luotan siihen, että onnistuisin tässä ja lopettaisin noi itsetuhoiset puheet ja olisin vähän vakaampi ihminen taas.. Mutta en tiedä, se jää nyt sitten nähtäväksi.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)