Stalkkaukset!

lauantai 26. syyskuuta 2015

En tiedä mistä mä taas alottaisin tän kirjottamisen. Pakko puhua taas tunteista, mua ärsyttää suunnattoman paljon, ettei ihmiset voi uskoa asioita mitä mä sanon vaan mun pitää todistella ihan kaikki. Eikä tää asia koske pelkästään herra T:hen koskevia asioita vaan muutenkin.. Oonko mä oikeesti sen tyylinen ihminen että valehtelisin tyyliin mitä ostin kaupasta ja paljonko mulla meni rahaa sinne?? En oo valehdellut kertaakaan herra T:lle ja silti se epäilee mun sanomisia kerta toisensa jälkeen... Ei sulla voi olla noin paljon kuumetta, ei sulla voi olla nenä noin tukossa jos et oo vaan itkenyt ja plaaplaaplaa.. Mun voimat alkaa loppua tähän ihan tosi.. Oon sanonut, ettei herra T:en tarvitse lukea mun blogia jos se ei pidä siitä mitä mä kirjotan tänne.. Mutta hän sanoo että haluaa lukea.. Täällä musta saa niin paljon enemmän  selkoa ja muutenkin kait??!! 

Eilen meinas iskeä taas epätoivo tän ''suhteen'' suhteen. Haluaisin välillä vaan lopettaa sen ja painua maan alle pakoon kaikkea, laittaaa puhelimen pariksi viikoksi kiinni ja miettiä ihan tarkkaan että tuleeko tästä oikeesti koskaan yhtään mitään.. Tää on jotenkin suunnattoman rankkaa mulle mutta päätin, että oon tässä joka tapauksessa ja kulutan joka ikisen voimanrippeeni tähän sitten. Loppujen lopuks viimeyö oli taas parasta koskaan.Juteltiin joku 3tuntia ja selvitettiin tätä ''sotkua'', mulle tuli sellanen fiilis että herra T välittää musta ihan tosissaan, ei se muuten katselis tätä touhua ollenkaan.. Ehkä munkin olisi aika alkaa luottamaan hänen sanomisiin vähän enemmän, vaikka välillä tulis päivä tai pari ettei olla tekemisissä, ei se kaada sitä mitä toi ihminen tuntee mua kohtaan ja mä häntä. 

Tää on sekava, oon kipeenä edelleen mutta halusin purkaa vähän mun tunteitani taas, etten romahtais kokonaan! Tänään tavoitteena olisi kaupassa käynti, siitä ei tuu kauheen helppoa näin huonolla ololla, mutta seinät kaatuu jos oon monta päivää putkeen kotioloissa vaan :( 

Ainiin, näin toisena yönä putkeen unta siitä miten ihanaa mun ja herra T:en elämä tulee joskus vielä olemaan :D Ehkä nää unet johtuu vaan unesta, mutta mä uskon niihin ainakin jollain tavalla.. Ehkä ne ei just sillä tavalla tule tapahtumaan mutta 100% varmasti jollain tavalla kuitenkin ;) 💕

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)