Stalkkaukset!

keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Kylmä ilman sua

Kuulin eilen että oon ihan kauheen vaikee ihminen, tiedän sen.. Oon oikeesti sitä kun sille päälle satun :D Toisaalta oon tosi helppo jos osaa vetää oikeista naruista mutta toisinaan jos mulle tulee kauhee angsti, niin oon TODELLA hankala ja teen sen suurimmaks osaks tahalteenkin, ''kukaan ei ymmärrä mua''. No ei varmaan ymmärräkkään jos mä en puhu asioista, tunteistani jne.. En mä vaan saa suutani auki, en edes pysty tekstiviestiin kirjottamaan kaikkea mitä mun päässäni liikkuu vaikka haluaisin ihan suunnattoman paljon tehdä sen. Tiedän miten tyhjä olo mulle tulis siitä ja helpottunut.. Mutta en vaan pysty, en koe että siitä olis mulle tai toiselle osapuolelle mitään hyötyä joten ihan sama puhunko vai olenko puhumatta.. Joka kerta kun oon puhunut, niin oon saanut tökeröä vastausta takasin niin senkään takia mua ei kiinnosta puhua kenellekkään mun tunne-elämään liittyvistä asioista. Tosin tää nyt on varmaan tullut aika selkeeksi että tykkään Herra T:stä ihan suunnattoman paljon. Vaikkei mun pitäis.. Tulee vaan välillä niin helvetin toivoton olo, niinkuin eilenkin ja sit räjähdin taas ihan turhaan Herra T:lle, pyysin kyllä anteeks tänään, mutta jäi itselle vähän paska fiilis omista sanomisista.. 

Tänään on ollut vähän kiire, menin töistä suoraan ryhmäliikuntatunneille jotka on siis tunnin per ryhmä ja menin kahelle, sen jälkeen vielä uimaan.. Vähän on veto poissa nyt voin kertoa. Kaveri sano tänään, että  mulla on toi liikkuminen lähtenyt taas ihan lapasesta (huomaan sen itsekin kyllä), mutta syön kuitenkin paremmin kuin hyvin niin ei kait tässä mitään hätää oo ainakaan toistaiseksi, en kyllä muista koska olisin viimeks käynyt vaa'alla mutta omasta mielestä mä en oo laihtunut yhtään grammaakaan :D Otan nyt tän loppupäivän iisisti himassa, teen ruokaa ja siivoon jne.. :) Maistoin eilen pitkästä aikaa tummaa suklaata ja hyi hitto se on pahaa mun mielestä edelleenkin :D Ehkä se johonkin leipomuksiin sopii mutta tolleen syötynä jotenkin liian kitkerää ja ''vahvaa'' mun makuuni, pysyttelen tossa perussuklaassa jos jotain aijon syödä. Kyllä mä nyt varmaan ton levyn syön loppuun kun on kerta tullut ostettuakin, ellen sit keksi jotain kivaa leipomista siitä.. 

Oon oottanut koko päivän, että herra T laittais mulle viestiä... Mutta ei oo vielä kuulunut mitään... 

Ja mulla on niin kamalan kylmä ilman sua...

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)