Stalkkaukset!

torstai 3. syyskuuta 2015

Tää viikko on mennyt niin nopeasti, etten pysy päivissä enään yhtään mukana. Tänään on herätty taas klo: 6.00 kun jostain syystä kuopus haluaa aina sillon tulla mun viereen, enkä mä enään sitten saa nukuttua sen jälkeen kun toi pieni yrittää kiivetä mun päälle ja tönii koko ajan ja tänään se söi mun tukkaa :D Ollaan oltu aikalailla liikenteessä koko ajan , muutama päivä tässä niin en oo kerennyt päivittelemään pahemmin tätä blogia nytten. 

Alotin ryhmikset taas, niinku jossain blogissa kerroinkin siitä. Oon vähän puhki kun olin tänään kahella tunnilla peräkkäin ja sen jälkeen menin kaverille saunomaan.. Sauna saa mut aina ihan lötköks, en tiedä mikä siin on :D Varmaan se lämpö!! 

Herra T.stä ei oo taas kuulunut yhtään mitään, oon buukannut mun päivät vähän tahalteen täyteen kaikkea, etten kerkee ahdistumaan, masentumaan tai miettimään yhtään mitään missään vaiheessa. Illat on ehkä kaikista pahimpia mutta kyllä mä oon niistä selvinnyt ihan hyvin kuitenkin! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)