Stalkkaukset!

sunnuntai 27. syyskuuta 2015

klo: 4:20 (ainaki melkee)

Tää on jo mones yö kun en saa nukuttua, väsytti kyllä tossa aikasemmin ja sain nukuttuakin hetken ja sit heräsin taas ihan hikisenä enkä saanut nukuttua enään sen jälkeen ja ärsyttää muuten ihan suunnattomasti taas.. Oon ottanut jo kaks melatoniinia mutta ei näytä vielä ainakaan olevan mitään vaikutusta, onneks noit voi ottaa vaikka 5kpl ni ehkä sit alkaa vaikuttamaan :D Normaalisti yhen jälkeen oon ollut ihan sika väsynyt hetken päästä, mutta ehkä tää kipeenä oleminen vaikuttaa jollain tavalla sitten tohonkin. Haluaisin kyllä nukkua ja oon yrittänyt kaikin mahollisin tavoin , laskea lampaita, miettiny kaikkia mukavia asioita (kuten herra T:tä) ja käynyt pihalla välissä, et jos se auttais ettei makaa koko aikaa sängyssä vaan ja oota että se uni tulis, mutta plääh ei vaan toimi. Nyt laitoin tosi tylsän ohjelman pyörimään ja aloin kirjottamaan tätä niin jospa kohta sitten sais taas nukuttua vihdoin ja viimein. 

Sain tänään TAAS paniikkiahdistuskohtauksen aika pahana ja jouduin jo soittamaan pariin otteeseen sairaalaan kun ei meinannut helpottaa millään.. Mut sit loppujen lopuks hetken paperipussiin hengittämisen jälkeen mulle tuli taas suht normaali olo ja herra T:n läsnäolo auttoi taas kerran ihan suunnattoman paljon siihen ettei ollut enään mitään sen jälkeen ja mun ajatukset jotenkin vapautu siitä, etten mä oikeesti nyt kuole tähän vielä toistaseksi ainakaan ja silleen.. Pakko mennä taas puhumaan lääkärille tästä maanantaina ei tuu yhtään mitään, pakko keksiä joku keino tähän ettei näitä kohtauksia tulis koko ajan, oon kieltäytynyt lääkkeistä koko ajan mut se alkaa kohta olemaan ainoo vaihtoehto mulle. 

Kirjotan vielä nopeesti tähän loppuun, että aloin tänään tajuumaan ihan tosissaan että herra T on tosissaan mun kanssani ja oikeesti tykkää musta ihan sikana, koska ei se muuten jaksais tämmöstä typerystä päivästä toiseen. Mä oon niin täynnä ongelmia ja kävelevä katastrofi että ei kukaan tämmöstä ihan tosissaan kestäis jos ei tykkäis yhtään millään tavalla tai jos tykkäis ihan vähän vaan :D Mutta hieno herääminen tälleen jonkun puolenvuoden jälkeen vai mitä? ;)
Mutta nyt mä yritä nukkumista taas.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)