Stalkkaukset!

maanantai 7. syyskuuta 2015

Mun piti jo eilen kirjotella mutta, en saanut eilen oikeesti yhtään mitänä aikaiseksi.. Mulla oli ensinnäkin ihan järkyttävä olo ja toiseks oon edelleen niin väsynyt, että äsken töihin kävellessä olisin voinut  vaan pysähtyä, mennä makaamaan keskelle tietä, nukahtaa sekuntissa ja ottaa muutaman tunnin päiväunet siinä vähintään. Valvominen ei oo enään mun juttuni näköjään millänä tavalla kun yhen pv:nkin valvominen tekee mut järkyttävän väsyneeksi moneksi päivää, kait tää tästä tasaantuu pikku hiljaa taas.

Viikonloppu meni hyvin, vaikka panikoin siitä yksin olemisesta ihan suunnattomasti mutta ei mulla ollut mitään hätää elitaas kerran ihan turhaan stressasin (kuten aina). Ärsyttää vaan, että musta tulee humalassa ihan järkyttävän kiukkunen ja olin taas haukkunut herra T:n pystyyn jne.. Mutta ei sitä onneks eilen ainakaan haitannut se yhtään.. :D Mua vaan ärsyttää itseäni, pitäs varmaan lopettaa toi juominen kun ei siitä kauheesti mitään hyvää ole. En jaksais olla kiukkunen koska emmä oo sellanen! Mut en tiedä mikä ihme mulle aina tulee ku huudan, raivoon ja haukun vaan ja sit itken loppujen lopuks silmät päästäni ku oon niin perseestä. 

Nyt ois aika opetella kirjottamaan nää postaukset suoraan tänne bloggeriin eikä johonkin muistioon, koska jos kone lagaa kesken kirjotuksen niin tän saa ehkä just ja just tallennettua edes osaks :D  Nytkin oon jättänyt tän jo miljoona kertaa kesken kun on pitänyt mennä taas hoitamaan hommia muualle, mutta silti tää on ja pysyy tässä 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)