Stalkkaukset!

lauantai 19. syyskuuta 2015

Miksi oot mennyt noin tekemään...

Kirjoitan nyt toisen postauksen heti putkeen sori siitä :) Mutta mun veli kävi kylässä tässä illalla.. Juteltiin aika lyhyesti, halus esitellä mulle uuden tyttöystävänsä :D En oikeen ollut varautunut tollaseen, olin just itkenyt ja kaikkea mahdollista niin vähän alko ärsyttämään jälkeenpäin ettei voinut aikaisemmin ilmoittaa tulostaan, mutta asiaan.. 

Mun veli huomas heti, ettei mulla ole kaikki kunnossa, se katto mua tosi huolestuneesti ja kysy, että haluanko mä puhua tästä mitä tapahtu n. viikko sitten, kieltäydyin ja sanoin ettei nyt oo oikein oikee hetki siihen että alkaisin puhumaan omista asioistani kun uus tyttöystäväkin tossa vieressä.. Mun veli kysy heti, että miks oon itkenyt jne.. Ahdistavaa, että vaikka kuinka koittaa peittää tunteitaan ja olla niin pirteenä ja hymyillä super ilmosesti ja leveesti niin ei.. En onnistu siinä koskaan muutaman ihmisen edessä vaikka kuinka koittaisin :( 
En halua kuitenkaan kenenkään onnea pilata omalla paskallani..

Sekavaa, mutta tiedätte varmaan mitä mä tarkoitan. Lisäksi mulla oli lyhyt hihainen paita niin veli huomas senkin, että oon taas viillellyt kättäni.. Otti mua kädestä kiinni ja kysy, että mikä tää on.. Olin ihan  hiljaa ja kattelin vaan maahan koska en yksinkertaisesti saanut sanaa suustani vaikka olisin ehkä halunnut puhua sille.. EHKÄ MÄ jonain päivänä vielä saan suuni auki kun kovasti yritän... 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)