Stalkkaukset!

torstai 16. toukokuuta 2013

Ahdistaa,ahdistaa ja ahdistaa!!

Kaikki tapahtuu niin nopeesti, etten ees kerkee ymmärtämään tätä kaikkea. Mietin vaan, että, Kuinka paljon kyyneleitä yhdeltä ihmiseltä tulee yhden eron takia? - Enkä nyt tarkota että en haluais itkeä sen takia. Menetin mulle maailman tärkeimmän ihmisen niin jumalauta tottakai mä itken!! Mutta mä en enään kykene siihen, mun pää räjähtää ja silmät tippuu päästä! Kuinka kauan se ottaa aikaa, ennen kuin mä edes tajuan tän? 
Kuinka joku vois ymmärtää mun pahaa oloa kun en koskaa kerro kenellekkään? Toi mies oli ainoa jolle pystyin kertomaan asioita joista ei kukaan muu tiennyt. 
Tosiaan, olenhan mä ennenkin selvinnyt erosta! Mut tää oli jotenkin niin erilaista.. ainutlaatuista.. se ihminen oli ainutlaatuinen! 

Eihän toi ihminen ole kokonaan poistunut mun elämästä, en vaan saa koskaan sitä enään itselleni. En koskaan voi viettää aikaa sen kanssa NIINKUIN ENNEN! Hän on edelleenkin mulle se jolle voin puhua, ollaan siis tekemisissä ja väleissäkin edelleen, vaikka en tiedä pitäskö. tai ennemmin hän ei tiedä! 

Tää mun näppis on niin märkä näistä kyyneleistä että mun on paras lopettaa tää kirjottaminen, ajattelin vaan ilmottaa vähän teillekkin, että missä mennään. Syytä tohon eroon mun on turha kertoa mutta kait tää tästä joskus helpottaa!

En tiedä olisko mun ollut edes fiksua kertoa tätä tänne, kaikki asiat vaan romahti jumalattomalla voimalla alas!

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)