Stalkkaukset!

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Ei ihmeellistä!


Eilen oli ihan ok päivä, oikeestaan suurimmaks osaks sen takia kun en ollut paljonkaan kotona koko päivänä, yön sain nukuttua vihdoin ja viimein TODELLA pitkästä aikaa kunnolla, erään ihanan ihmisen kainalopaikan takia <3 Kiitos hänelle siitä. En varmaan ikinä opi nukkumaan yksin, sanoinkin että jos toi ihminen päättää feidata mut lopullisesti joskus niin mä en nuku varmaan enään ikinä! Siis jonkun mielestä toi voi kuulostaa todella oudolta, mutta jos on tottunut sen puolvuotta nukkumaan jonkun kanssa niin se vie varmaan loppuelämän oppia nukkumaan ihan yksin.!

Tänäänkin on ollut ihan ookoo päivä, aattelin pitää tämmösen löhöpäivän ja vähän vaan relata ja olla ihan kotosalla. Ensin mietin et mun pää lahoo jos oon vaan himassa, mutta ihan kivasti tää on mennyt, ei mitenkään suuremmin tee mieli tappaa itseään tai mitään muutakaan! Eräs ihminen ''menneisyydestä'' on vaan kummitellut tänään entistäkin enemmän jostain syystä mun mielessäni, mutta kait tääkin tästä taas jossain vaiheessa.. Eipä mulla kummempia.. Pärjäilkäähän <3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)