Stalkkaukset!

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Tylsää!


Heipsis! Varmaan jotkut tarkkasilmäiset onkin jo huomannut, että tää mun blogisivu on vähän muuttunut. yks ihana ihminen eilen vähän autto mua ton kanssa ja teki tästä täydellisen. Kiitos hänelle siis :) 

Mun pitäis kait jonkunlaisia kuulumisia yrittää kertoa teille, kun en oo hetkeen mitään ihmeellistä kertonutkaan,paitsi ettei mulla ole mitään ihmeellistä kerrottavaa. Eli en aijo kauheen pitkää postausta tälläkään kertaa nyt tehdä sitten. Emmä oikein itsekkään taas tiedä miten mulla menee, välillä päivän mittaan tuntuu siltä että mulla on asiat ihan hyvin ja kunnossa, mutta sitten jossain vaiheessa alkaa se jumalaton synkistely ja kaikki on päin p*rs*ttä suoraan sanottuna! Oon itkeskellyt viime viikon aikana niin paljon , että mun kyyneleet on varmaan loppu koko varastosta ja nyt voikin olla sit ehkä hetken itkemättä, paitsi että oon sellanen itkupilli että reagoin kaikkeen kauheella itkulla, auttaako se mitään? Helpottaako se itkeminen ihan todellisuudessa jokaista pas*aa oloa mitä sattuu tulemaan? Asiaan kuin asiaan siis? 



Ruokailut, epäsäännölliset (nyt kun oon ollut kotona, tosin hoitojakso on kesken edelleenkin).. Ei meinaa maistua yhtään mikään.. Näläntunne tuntuu olevan vasta sen jälkeen kun on laittanut ruokaa suuhunsa... Outoa :D Vesi tökkii ja pahasti, tänään oon väkisin vaan litkinyt ton litran naamaan vaikka kuinka pahalta tuntuiskin. Kait mä siis sinne hoitoon lähen takasin, niin pääsee tästä paskasta eroon joskus. En vaan tahtois makaa koko kesää siellä vaan haluaisin nauttia tästä aurongosta <3

Oksentaminen ei oo loppunut _VIELÄKÄÄN_ nyt kun tuli takapakkia kaikessa niin tuli myöskin tossa asiassa ja pahasti, oon pari kertaa tunkenut sormet kurkkuun ihan vaan sen takia, että jospa se helpottais edes jollain tavalla mun oloani. Mutta ei se pahentaa sitä vaan ihan tajuttomasti ja mä en tule koskaan oppimaan sitä vaikka mikä olis. 

Eipä mulla tähän hätään ole sen kummempaa kerrottavaa, hauskaa alkavaa viikkoa kaikille.. Toivotaan että tuleva viikko olis parempi kuin mennyt :)

XOXO: Nansku



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)