Stalkkaukset!

torstai 2. toukokuuta 2013

Jotain..


En selvästikkään pärjää kotona syömisten kanssa, oon syönyt tänään ainoastaan vähän pastaa ja siinä kaikki!Mä en vaan jaksais tätä anoreksian paskaa enään yhtään hetkeäkään! Todella ärsyttävää myöntää että aikuinen ihminen ei selviydy päivän selvästä asiasta yksin! Sain kuitenkin järjestettyä että meen vasta maanantaina takasin laitokseen. Ihan parasta, että saan olla nyt kotona edes tän hetken, oon väsynyt olemaan laitoksessa! En halua nähä siel ketään muita koska mua alkaa ahdistamaan ihan suunnattomasti että kaikki on mua vähintään puolet hoikempia ja kauniimpia!! 

Sitten parisuhteen kanssa on kans kauheen epätoivonen olo, oon koko ajan kauheen epäileväinen kun oon hoidossa, et mun miehellä on ollut toisia naisia ja kaikkee muuta! Vähän väliä pyörii mielessä, että rakastaakohan noin ihana mies mua ihan 100% varmasti? Miks se on mun kanssa kun oon tämmönen? Vammailen kaikilla asioilla, jos en vammaile niistä niin pyörittelen niitä päässäni 24/7 ja oon omituinen ,kärttynen jne! Pelkään kait menettäväni jotain sellasta mikä on mulle enemmän kuin tärkeetä :(

Mutta eipä mulla tän kummempaa taas tänään :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)