Stalkkaukset!

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Vappu


Pääsin vapuksi kotiin, vaikka Mun hoitaja ei ollut tyytyväinen tähän painoon, se ei oo noussut kuin muutaman gramman.. Oon syönyt todella hyvin, vaikka se ahdistaa ja oksettaa mua ihan yli paljon! Oon oikeesti yrittänyt parhaani että parantuisin.. Mies on todella ylpeä musta ja kannustaa mua koko ajan noiden syömisten suhteen! Näytin sille tän bloginkin... Hetken mielijohteesta :D No ei kait täällä mitään salaista ole mitä en hänelle vois kertoa! Mä haluaisin kaverin, siis ihan oikeen kaverin.. On mulla tuolla hoidossa muutama uus tuttu mutta ei sellasta jonka kanssa voisin puhua kaikesta, tottakai mulla on maailman ihanin mies joka on mun paraskaveri samalla, mutta tajuatte varmaan mitä mä tarkotan. ihanaa joka tapauksessa olla kotona edes hetki <3 

Mutta ei mulla taas muuta!

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Tekee varmasti hyvää olla vähä lomalla osastoltakin. Tsemppaa varmasti jatkossakin lisää ja jaksaa keskittyä paremmin siihen paranemiseen.
    Paino usein laskee kun alkaa syömään (hoidon alussa), se että se nousee vaan hieman ei oo oikeesti edes mikään uusi juttu. Ihmeellinen hoitaja. No kyllä sekin jossain vaiheessa sen hoksaa. Elimistö on aika kovilla kierroksilla sillon kun ei syö, eikä se oikeen tajua mitä tapahtuu sitten, kun sinne mahaan alkaa pudotella jotain.
    Kaikki ajallaan. Tärkeintä että jatkat syömistä ja muutenkin parantumista.
    Voimia ja nauti kotilomasta (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ja tsempeistä ihan kauheesti, myöskin ne motivoi mua ihan suunnattoman paljon <3
      Joo mulla laski alussa melkeen kilon verran mutta sitten se tuli takasin aika nopeesti, mut nyt se on alkanut taas junnaamaan samassa. Mietin että ehkä parempi etten jatkossa ees kattois mun painoa ollenkaan koska se ahdistaa ihan suunnattoman paljon! Hoitaja on todella ihmeellinen ja pyysinkin et saisin vaihtaa mutta ei se onnistu, oon kuin mikäkin teini kapinoinut sitä ihmistä vastaan viime aikoina!! Loma tekee todella hyvää :)) Ihan parasta olla rakkaiden kanssa edes se muutama päivä!

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)