Stalkkaukset!

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Sä oot niinkuin pakkanen..


Moikka kaikille, taas kerran! Ajattelin nyt taas kirjottaa jotain kun tässä näyttää tätä aikaa olevan jonkun verrran.. En oo tehnyt tänäänkään yhtään mitään, nauttinut auringosta kyllä silleen että naama ja selkä on palanut aikalailla, mutta siinä se kaikki aika sit on mennytkin.. Valvoin taas viime yön ja yritin tossa päivällä vähän aikaa nukkua, mutta eihän siitä nyt yhtään mitään taas kerran tullut. 

Edelleenkin mä haluaisin kaverin jonka kanssa vois lähtee vaikka jäätelölle tai limpparille sillon kun siltä tuntuu, nyt kaikki kenelle soittelen niin ei joko vastaa tai sitten lupaa ilmotella jossain vaiheessa jotain ja todellisuudessa niistä ei enään kuulu mitään, ne voi olla vaikka päiväkausia hiljaa ja sitten joskus kun soitan niille niin sit niistä taas kuuluu jotain. Jos sillonkaan!?Suurin osa soittelee sillon kun ne tarvitsee jotain taikka sitten jos niillä on jotain sydäntänsä painavaa kerrottavaa jostain asiasta. Plaah. 

Mulla on vaan niin hirvee ikävä tota yhtä ihmistä, että ei mitään järkeä. Joo oon saanut nukkua sen kainalossa mutta siinä kaikki, mä tahtoisin niin hiton paljon muuttaa kaiken menneen ja alottaa kaikki alusta kokonaan! Ensinnäkin mä haluaisin muuttaa tän meidän suhteen ihan toisenlaiseks.. oon niin kusipää, etten oo pystynyt ees sitä pitämään kasassa! vittu!!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)