Stalkkaukset!

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Epäsäännöllisen säännöllistä?


Mua askarruttaa pari kysymystä, tai siis ihan varmasti tää on ihan normaalia mutta kysympä nyt teiltä rakkailta lukijoilta tätä kuitenkin :D Eli kun mulla on ollut kuukautiset ihan koko ajan (paitsi raskausaikana tietenkin) tän syömishäiriön ajan, eli kertaakaan ei oo jäänyt pois vaikka ne on TODELLATODELLATODELLA epäsäännölliset ollut, niin onko ihan normaalia että nyt kun oon alkanut syömään normaalisti niin mulla jää menkat pois? Piti olla jo viime kuun alussa eikä edelleenkään mitään havaintoa niistä o_O Voiko tosiaan olla niin, että elimistö menee aivan totaalisesti sekasin siinä vaiheessa kun alkaa syömään taas säännöllisin väliajoin? Omaan korvaani toi kuulostaa todella oudolta :D En oo kyllä kenenkään ''ammatti-ihmisen'' kanssa keskustellut tosta asiasta, täytyis varmaan kun huomenna taas sinne osastolle palaudun. Olis kiva tietää että onko kenellekkään muulle käynyt tolleen joskus? 



Piti kiittää teitä ihania lukijoita, kun te jaksatte koko ajan tsempata mua eteenpäin näiden asioiden kanssa. Ootte ihan huippuja <3 Ja kiitos myöskin uusille lukijoille, edelleenkin jos haluaa niin saa liittyä joukkoon! En koskaan olis voinut kuvitella, että saan edes yhden lukijan, että joku jaksaa mun angstipaskaa lukea oikeesti saatikka sitten kommentoida :D Oon yllättynytkin tosta kommenttien positiivisesta sävystä, nimittäin kun seuraan todella monia blogeja niin jokaisessa on jotain anonyymien kommentteja missä on kauheita haukkumisia ja muuta tommosta Osassa on jopa ihan haukkimisesta huoritteluun asti ja todella törkeitä juttuja liittyen ihmisten henkilökohtaisiin asioihinkin! Mulle ei oo tullut ensimmäistäkään negatiivistä kommenttia, tosin en oo mainostellut edes tätä blogia missään koska en halua että ykskään mun tuttu (mieheni lisäksi) saa tietää tästä syömissekoilusta, että se on tämmöstä!Tää mun sairaus ottaa niille muutenkin niin koville, että en halua ihan jokaikistä itsetuhoista ajatustani jakaa niiden kanssa kuitenkaan! 

Mutta joo, ei mulla nyt varmaan sitten tällä kertaa ollut taaskaan muuta! Koittakaahan jaksella pikkuset <3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)