Stalkkaukset!

perjantai 31. toukokuuta 2013

Mä hengitän sun niskaan!


Ei mulla oo tänäänkään mitään sen erikoisempaa kerrottavaa, mutta kirjottelen nyt jotain teille kuitenkin. 

Eilinen paastopäivä meni perseelteen heti alkujaan, tänään sitten mietin että jos sitten tänään paastois mutta sekin meni ihan perseelteen, ihan törkee nälkä koko ajan. täytyy taas pikku hiljaa alkaa pudottelemaan noita ruokia pois niin sit se ehkä helpottaa taas jossain vaiheessa se nälän tunne. 

Tänään vedän ihan kauheet koomakännit ja itken paskaa elämääni, pitkästä aikaa.. Ehkä mä oon ansainnut tän? Ehkä mä en oo ansainnu yhtään mitään koska noissa juomissakin on liikaa kaloreita. Eilinen meni ihan ok.. Iltaan asti, en saanut taas yöllä mitenkään unta meinasin jo taas vedellä ranteet auki ,että sais edes _jotain_ helpotusta kauheeseen oloon! Eräskin ihminen kauniisti toivotti mulle vaan hyvää jatkoa ja lässynläätä kun yritin kauniisti kertoa sille pari tosiasiaa. En nyt tarkota tässä tota mun exääni, sen kanssa ollaan edelleen hyvissä väleissä, ehkä liiankin?! En tiedä, kait mun täytyis alkaa vierottamaan itseäni sen vieressä nukkumisesta mutta en haluais :( plaah.. Joku päivä sekin koittaa, kun toi mies ei jaksa katella mua tätäkään vähää.. Haluisin vaan sanoa, etten mä pystyis ilman sitä yhtään mihinkään!

XOXO: Nansku 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)