Stalkkaukset!

lauantai 11. toukokuuta 2013


Mulla on koko ajan kauhee epäonnistumisen pelko joka asiassa. siis ihan jokaisessa, 
ensinnäkin siinä että mä epäonnistun mun parisuhteessani ihan vaan sen takia kun olen niin idiootti enkä ilmeisesti osaa myöskään ajatella tarpeeks muita ihmisiä. 
Toiseks se, että mun syömishäiriö ei helpotakkaan koskaan ja oon aina tämmönen vammanen, etten osaa hoitaa syömistä niinku aikuiset ihmiset hoitaa yleensäkkin. 
Kolmanneks, musta tuntuu siltä ettei kukaan tue mua millään tavalla.. 

Mulla on tällä hetkellä sellanen olo, että haluaisin vetää ranteet auki, tunkee sormet kurkkuun ja oksentaa sisuskalut pihalle.. huokaus.. Toivoisin, että eräs ihminen vois vähän enemmän luottaa muhun vaikka mä olenkin ihan surkea kusipää!! 

xoxo: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)