Stalkkaukset!

maanantai 6. toukokuuta 2013

Missä olet nukkumatti?


En saa taas mitenkään unta, vaikka kuin väsyttää ja silmiäkin särkee ihan sairaan paljon just ton väsymyksen takia. Heräsin kyllä aika myöhään tänään ,mutta lauantainakin meni todella myöhään johonkin yö kolmeen ainakin.. Mua ahdistaa jotenkin huominen laitokseen meneminen taas ihan kauheen paljon, entä jos mua vaan alkaakin taas ahdistamaan siellä ihan kauheen paljon? -Ne kaikki mua laihemmat ja kauniimmat ihmiset. Varmaan kaikki muutkin siellä ajattelee tolleen, voisin kuvitella ainakin! En oo kauheesti tutustunut siellä ihmisiin mutta muutamaan ihan mukavaan olen. Tai en silleen yksityiskohtaisesti tutustunut vaan jutellut niitä näitä. 

Lueskelin teiän blogit, yleensä sen jälkeen kun oon lueskellut jonkun tunnin niin alkaa silmät luppailemaan ja tulee uni hyvinkin pian, mutta tänään se ei vaan ole taas tullut. en haluaisi sekottaa unirytmejä taas kerran :8

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)