Stalkkaukset!

lauantai 25. toukokuuta 2013

Ei mitään, ei ketään


Tulin taas eilen illalla siihen tulokseen, et kait se on pakko sitten ottaa vaan suosiolla se unilääke ennen sänkyyn menemistä. Eilen nukahdin joskus 4-5 aikaan aamulla kun en vaan saanut ahdistuksen, itkukohtauksen, itsetuhosten ajatusten ja paskojen mielitekojeni takia unta. Tai vitut ne mitään mielitekoja ole ku tehtyjä jo. ärsyttää niin suunnattomasti olla tämmönen epäonnistunut lihaklöntti josta ei oo yhtään mihinkään, mä kuvotan itseeni niin paljon etten ees pysty peiliin kattomaan ku oksennan jo ennen sitä.. pelkästä ajatuksesta! 
Miten voi ärsyttää näin paljon jotkut menneet jutut? ehkä sen takia kun ne todellakin ihan edelleenkin pyörii mun päässäni päivästä toiseen, teen mä mitä tahansa niin mua ärsyttää ne. Miksei tehtyä vaan saa tekemättömäks niin olis kaikilla parempi mieli.. 
Oon pilannu kaiken, koko mun loppuelämäni sen takia kun oon tämmönen epäonnistuja kaikessa! Ärsyttää sekin, että nyt on kesä eikä voi vaan vuorautua viikko kausiks peitonalle itkemään paskaa elämäänsä vaan on pakko käydä pihallakin kun siellä on tommonen ilma! 

Tosin tänään on ollut  taas vähän parempi päivä kuin eilen, en oo viilellyt, oon syönytkin ihan kiitettävästi ja en oo mitenkään ollut muutenkaan itsetuhonen tai angstannut kenellekkään mun paskasta elämästäni ainakaan omasta mielestäni. Tosin eräs ihminen käski mun kasvaa vielä pari vuotta kun haistatin sille paskat kun se alko lässyttämään siitä miten mun on pakko mennä käymään terveyskeskuksessa tai sairaalassa näyttämässä mun ranteitani.. Siinä onkin oikeestaan kaikki mitä oon ''angstannut'' tänään.Mutta vielähän mä kerkeen, päivää on jäljellä :3  

Oon ottanut tänään aurinkoa joku 4h, selkä on palanut ja naamakin.. ei pahasti mutta silleen että kihelmöi aika mukavasti kuitenkin. Pakko kait näistä aurinkoisista ilmoista on sit nauttia kun niitä kerta on nyt vihdoin! :)

Ei mulla taas sen kummempaa asiaa ollut.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)