Stalkkaukset!

tiistai 14. toukokuuta 2013

Kesä tule jo!!


Mulla on koko ajan edelleenkin kauhee stressi kaikesta, mulle sanottiin et täytyis vähän hillitä tota stressaamista mutta se on mahotonta kun koko ajan joku juttu kusee ja pahemman kerran! Vihaan maanantaipäiviä koska aina sillon saan tietää jotain ikävää, tai sitten mulle tapahtuu jotain tai jollekkin läheiselle, toi on niinku joku tyypillinen maanantaijuttu, et aina sillon tapahtuu jotain? Kuten eilenkin, en kyllä nyt ajatellut kirjottaa tähän että mitä tapahtu mutta vähän paskempi juttu taas kerran! Mä oon ihan kunnossa ja mun läheisetkin.. että ei sillä tavalla tapahtunut mitään ikävää, mutta kuitenkin jotain.. huokaus, miksei kaikki asiat vois mennä ihan putkeen koko ajan? Miks tulee noita epäonnistumisia ja muita paskoja vastaan koko ajan!!? Paitsi kyllähän nyt tän ikäsen ihmisen täytyis tietää että elämä ei oo mitään ruusuilla tanssimista 24/7!! Asiat pitää hoitaa niinku ne on tarkotettukin hoidettaviksi jne! 

Ruokailut menee kotonakin ollessa ihan hyvin, ei oo valitettu ainakaan kun oon päivittäin kertonut hoitajalle miten oon syönyt jne. Mutta paino, se on vaan laskenut edelleenkin vaikka oon syönyt suht normaalisti, tai ainakin parhaani mukaan yrittänyt. Oksentanut en oo ainakaan kuukauteen, tai en ainakaan muista että olisin, varsinkaan tahallisesti sitä ei oo tullut tehtyä! Ehkä mä nyt sitten paranen? Tai toivon niin, toivon että jaksaisin vaavan kanssa leikkiä ja kattoa hänen kehittymistään jne. Haluaisin olla sellanen reipas äiti joka ei näytä masentuneelta ja puolikuolleelta hiekkalaatikon reunalla.. 

Ainiin, eilen ostettiin ensimmäiset jätskit jäätelökioskista ♥  Oli jotenkin ihan täydellistä istuskella penkillä ulkona ja syödä jäätelöä, katella ohimeneviä ihmisiä ja nautiskella vaan siitä jäätelöstä ;D Vois se kesä tosiaan alkaa pikkuhiljaa tulemaan, että vois syödä sitä jäätelöä vaikka päivittäin siellä pihalla. 

Mutta eipä mulla ollut nyt sen kummempaa taaskaan teille, postaustoiveita saa toki laitella mulle jos haluaa ja kysymyksiäkin kysellä jos tulee jotain mieleen. Mä en oo nyt pitkään aikaan kirjotellutkaan tänne mitään järkevää, niin olis jo aikakin jos joku kertois jonkun kivan postausidean :D 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. tsemppiiiii! <3 ja hahah naurattaa ku jotkut sanoo et pitäs yrittää hillitä stressiä! mulleki siit aina jankutetaa, mut mite nyt pystyy mitää hillitsee ku menee päi helvettiä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, joo.. oon samaa mieltä tosta, mutta itse teen ihan samaa joka tapauksessa. jännä juttu :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)