Stalkkaukset!

maanantai 20. toukokuuta 2013

Unet

Kone lagas äsken hienosti niin katos koko kirjotus taas,kun ei kerennyt tallentamaan _YLLÄTTÄEN_!! No ei se mitään, alotetaan alusta jos ees muistan taas mistä olinkaan kirjottanut. Nyt sitten tajusin blondina että voinhan mä tallentaa tän kirjotuksen vaikka jokaisen kirjotuksen jälkeen niin ei mee sitten tääkään vaiva taas hukkaan, hyvä nansku ;D 

Unilääkkeitä haettu siis taas kerran!jos ens yönä sais vaikka nukuttuakin pitkästä aikaa :3 Kyllähän sen huomaa miten pää alkaa sekoomaan kun ei saa nukuttua enään. Mua alkaa muutenkin rassaamaan tää valvominen ylipaljon, mulla on ollut kyllä unettomuutta aikasemminkin mutta ei ehkä ihan näin pahana. Oon sellanen,että haluan KAIKEN myös sen nukkumisen tapahtuvan heti ja jos oon ollut vaikka 10min sängyssä niin alan vinkumaan, että en saa unta ja plaaplaaplaa :D

Oon yrittänyt nyt kirjotella tätä bloggausta jonkun 5h tässä, mutta en keksinyt mitään mielenkiintoista tähän joten eiköhän tää ollu tässä :)

XOXO: Nansku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)