Stalkkaukset!

sunnuntai 19. toukokuuta 2013


Tähän bloggaukseen saattaa tulla aika paljon ja vähän liikaakin tekstiä sitten, että ei kannata lukea jos ei jaksa. Ihan tälleen aluks ajattelin varotuksen sanana kertoa sen!

Mietiskelin tossa suursiivouksen keskellä (jonka satuin taas alottamaan mutta keskenhän sekin jäi kuten kaikki muukin aina minkä alotan!), että mitenhän mä oon jaksanut kirjotella tänne blogiin näinkin paljon kaikkea mahdollista. Siis yleensä kun oon alottanut blogin (jonka oon tehnyt varmaan viitisen kertaa _vähintään_ mun elämäni aikana) niin en oo kirjottanut sinne kuin korkeintaan jonkun kuukauden ja sillonkin ehkä 2-5kirjotusta korkeintaan :D Mulle on ollut jotenkin kauheen vaikeeta se säännöllisyys tommosissa asioissa. Oon kait sitten tajunnut, että tää kirjottaminen onkin paljon helpompaa silleen että joku randomi edes käy lukemassa näitä kuin se, että kirjottaisin vihkooni jotain paskaa jota ei lue kukaan koskaan, oon sitäkin harrastanut monta vuotta ja musta siinä ei ollut mitään apua mihinkään. Tää on paljon terapeuttisempaa! Varmaan moni muukin tietää ton tunteen, että miten mieltä avartavaa se on :D 
Mutta herranjumala tää on mun 174 kirjotus tähän blogiin!En ois ikinä kuvitellutkaan että jaksan kirjotella tätä näin paljon. 

Alotin tän blogin yks lauantai, 10 marraskuuta 2012..en muista mistä se idea bloggaamiseen lähti sillon mut jotenkin mulla oli vaan sellanen tunne että pakko päästä avautumaan johonkin edes.. Ja tää oli ihan mahtava idea, kerta oon jaksanutkin tätä nyt sitten. 

Haluan edelleen pysyä melkeenpä anonyyminä tän blogin suhteen, pelkäsin tossa yhessä vaiheessa että joku mun läheinen ihminen on löytänyt tän tai jotain muuta, siis sellanen kenelle en oo kertonut tästä bloggaamisesta yhtään mitään.. En halua kuitenkaan , että mun äiti tai joku muu tulee kommentoimaan mun itsetuhoisuutta, syömishäiriöö tms. Oon kertonut niille lievennetyt versiot noista.. Kaks mun tuntemaa ihmistä tietää tästä ja käy ilmeisesti lukemassakin mutta oon niille ihan itse omasta tahdosta näyttänyt tän heille että se ei mua haittaa ja ohan se ihan jees, että edes ne muutama tietää miten nää asiat todellisuudessa menee. :3

Mulla on tossa suunnittteilla yks aika pitkä postaus teille ,mutta saa nähä jaksanko sitä sitten ees kirjotella kun ei siinä ookkaan mitään mielenkiintoista kerrottavaa :DMutta mä lähen tästä kattomaan jotain syötävää ja palailen, ehkä huomenna, ehkä ens viikon aikana joku päivä. Laittakaahan kommentteja jos tulee mieleen jotain mieltä painavaa ;)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)