Stalkkaukset!

keskiviikko 22. toukokuuta 2013


En oo jaksanut tehdä eilen enkä tänään oikeestaan yhtään mitään, jotenkin hirvee masennus.. Ruoka ei maistu, sit kun on väkisin syönyt vähän niin tuleekin yhtäkkiä ihan törkee nälkä ja tekee mieli ahmia kaikkea paskaa suuhunsa kaksin käsin, en oo kyllä tehnyt niin kun en jaksanut kävellä kauppaan hakemaan mitään hyvää ahmittavaa ;)Toivoin niin kovasti, että tästä viikosta olis tullut paljon parempi viikko kuin edellisestä mutta ei näköjään :s Sama sonta jatkuu vaan päivä toisensa jälkeen. Oon sentään saanut noiden unilääkkeiden avulla nyt nukuttua pari yötä paremmin kuin aikoihin, mutta sit kun on aamulla herännyt niin on väsyttänyt ihan tajuttomasti ja sama jatkunut pitkin päivää. 

Läskiahdistus on ihan jatkuvaa, enkä ymmärrä miten mä pääsen tästä eroon.. Kait tää jossain vaiheessa helpottaa? Toivon mukaan, en jaksa itse tätä enään koska ohan se ärsyttävää kun ei mitkään vaatteet näytä hyvältä päällä! Nyt pitäs olla silleen rantakunnossa mut voi hyvää päivää, näiden makkaroiden kanssa johonki rannalle? :d joo ei nanskua varmaan tänä vuonna näy yhtään missään rannalla! Paremmin vois pukea jätesäkin päällensä ja istua kotona verhot kiinni ja piilossa koko maailmalta! 

Eilen itkin puhelimessa mun serkulle, että haluaisin joskus et mul olis kavereita, sitten se kovasti kehuskelee aina että voi kyllä lähteä mun kanssa istumaan johonkin ja jutteleen tai tulla meille tms, mutta joka kerta kun pyydän häntä johonkin niin ei vastaa koko päivään puhelimeen enään vaikka lupaa ilmottaa myöhemmin? En edes muista koska oon viimeks nähnyt hänet. Toi ärsyttää mua ihan suunnattomasti kun tiedän oikeesti miten paljon se piristää, että pääsen hetkeks ees pois kotoolta vaikka istumaan vaan johonkin pihalle ja puhumaan paskaa, mutta ei. en mä jaksa sitä koko ajan yksin tehdä! Ja muutenkin joku juttuseura olis kivaa, kait kaikki sitten kuvittelee että vingun ja vongun koko ajan tätä mun paskaa elämääni niin ei ketään kiinnosta mun seurani? Nyt eilen kun se serkku lupas iltaan mennessä ilmotella että tuleeko tänne päin vai ei niin ei oo edelleenkään kuulunut mitään :D!! Mietinpä taas, että mikä mussa mahtaa olla vikana ettei mun seura kelpaa kenellekkään? 
Tosin toisaalta mä tiedän, että mun seura kelpaa ainakin yhdelle ihmiselle jonka kanssa oon päivittäin edelleenkin tekemisissä erosta huolimatta. Mutta huoh, naispuolinenkin kaveri olis kiva oikeesti! 

Ja kaiken lisäks mun tietokone on niin syvältä ettei mitään järkeä, nytkin oon onneks muistanut tallentaa tän kirjotuksen kun kone on lagannu 3 kertaa peräkkäin D: 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)