Stalkkaukset!

perjantai 24. toukokuuta 2013

Sellasta


Mulla ei oo sen kummempaa kerrottavaa, mutta aattelin nyt kuitenkin jotain pientä kirjotella kun ei tässä oo muutakaan tekemistä just nyt! Kuitenkin, eilen illalla alko ihan järkyttävä läskiahdistus, ketään ei kiinnosta mun seura koska oon näin läski ja plaaplaaplaa.. Sit olis tehny mieli vetää toi paketillinen unilääkkeitä naamaan kun ei untakaan tullut, tai vetää ranteet auki pahemmin kuin koskaan! Ihan törkee ahdistus eikä mulla oo ees hetkeen ollut tommmosta, ihmettelen että mistä toi nyt taas ilmesty mmutta eikä siihen ilmeisesti paljon tarvita! 

Sitten siirrytään aiheesta seuraavaan eli syömiseen, En oo syöny vielä tänään. Ei tee mieli syödä must tuntuu ihan tosissaan etten todellakaan ansaitse yhtään mitään ruokaa! 

Sekavaa kirjotusta koska mun mielentilani on sekava tällä hetkellä en tiedä mitä mun täytyis taas puhua tai kirjottaa tai edes tehdä. ehkä parempi olla tekemättä tai sanomatta yhtään mitään.Itsehän mä oon omat asiani kussut pahemman kerran niin eihän tässä enää itkut auta edes!! Ensin pilasin yhen miehen kanssa kenestä välitin enemmän kuin mistään ja sit toinen kun meni jo liian vakavaks niin sekin kusi kertaheitolla, ehkä mun tosiaan oli taas aika palata tänne maanpinnalliseen helvettiin kattomaan, ettei tää elämä oo todellakaan mitään pilvilinnoissa leijailua ikuisesti!! 

''Oon onnellinen mut silti onneton, sydämeni aatteistas tiedoton.. aina pätee kaikki sanomani mun, mut ristiriitainen on viestis sun.. En sua tahtois koskaan menettää, mut tää pelontunne voi mut selättää.. tahtoisin sua kaikessa niin ymmärtää, suurta ja pientä pulmaa kanssas selvittää.. Kait tiedät että kaipaan omaani jälleen takaisin, kuulukoon siis yksinäisen aika vain nopeemmin.. Mitä nyt miettiä, mitä pelätä en tiedä.. Tulevaako mietit? Oonko enään kanssas siellä? Et kai epäröi, haluan kuulla ettet enää ikävöi, muuta tarvii en kuin sut ja sydämes! 
Ei kauaa oo nää toistaan tuntenu ja vasta vähän aikaa yhdessä kulkenut. Mut vahvoiksi on varmistuneet tunteet mun, aina tahtomaan tuun vierees sun. Siks helposti myös pääni sekoitan.. Ja sydämeni sirpaleiksi hajotan, ehkä tietämättäskin jo satutat pieneen pimiöön mua kuljetat.. 
Mulle sydämes sä avaa, pyydän vaan! Muhun luota niin sä saat avaimen paikkaan , jonka kanssas jaan... Se on paikka vertainen!! "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)